NARGIS
Ru En
NARGIS MAGAZINE
Lüks

Bvlgari-nin Zamansız İrsi

Mary Katrantzou, Bvlgari-nin dəri məmulatları və aksessuarlar üzrə yaradıcı direktorudur. Maison-un 140 illik tarixi var və bu mövqe yenicə yaradılıb. Kainat Bvlgari-ni də unutmamışdı, çünki Mary yunan əsilli istedaddır. Bvlgari İtaliya markası olsa da, yunan köklərinə sahibdir və bu, bəzi hissələrdə iki mədəniyyəti birləşdirir. Mary-nin bu marka ilə xüsusi əlaqəsi var və bu, onun yaradıcılığına şübhəsiz təsir edir. Müsbət və zəhmətkeş bir şəxs olaraq Mary, Bvlgari üçün yaratmaqla yanaşı, London mərkəzli "Mary Katrantzou" markasını da inkişaf etdirməkdə davam edir.

Bvlgari və Mary birlikdə "Calla" adlanan unikal çanta kolleksiyası yaradıblar. Bu kolleksiyanın əsas ilham mənbəyi və ona edilən istinad, qədim mozaikalarının kalla zanbağı formasında olduğu Terme di Caracalla-dır. Xüsusi olaraq NARGIS jurnalına verdiyi müsahibədə Mary Katrantzou-nun özü ilə birlikdə Bvlgari-nin zəngin irsinə baş vura, Mary-nin hekayəsi, onun gözəl sənəti və əsas ilham mənbəyi ilə tanış ola bilərsiniz. Biz onunla Parisdəki Place Vendôme Bvlgari Butikində görüşdük, burada yeni çanta kolleksiyası eksklüziv olaraq təqdim edildi.

Dizayn sahəsində karyeranızı davam etdirməyə sizi nə ilhamlandırdı?
Nənəm rəssam, anam isə interyer dizayner idi və hər ikisi mənim yaradıcılıq yoluma təsir edib. Əslində, onlar Yunanıstandan qayıdanda 50-ci illərdə ilk qadın mağazasını açmışdılar. O dövrdə qadınlar belə işlər etmirdilər. Bu, mənim tərbiyəmin bir hissəsi idi. Mən həmişə dizayn və memarlıq sahəsində yaradıcı istedadımın fərqində idim. Rhode Island Dizayn Məktəbində memarlıq təhsili alırdım, lakin təhsilimi Tekstil Dizaynı üzrə bakalavr və Londonda Saint Martin-də Moda üzrə magistr dərəcəsi ilə başa vurdum. Rənglərə və naxışlara həmişə bir həvəsim olub. Sinif yoldaşlarımın əksəriyyəti modaya yönəlmək istəyirdi, mən isə moda dünyasına fərqli bir baxışla yanaşmağa başladım. Central Saint Martins-də magistr dərəcəsi üzrə məzuniyyət layihəmdə ilk dəfə moda identifikasiyası mövzusuna diqqət yetirdim. Bu, mənim üçün son dərəcə maarifləndirici oldu və Louis Welton tərəfindən mentorluq edilmək mənim üçün böyük bir imtiyaz idi. O vaxtdan mənim ambisiyalarım dəyişdi və ilk dəfə öz markamı yaratmağı düşünməyə başladım.

Necə oldu ki, Bvlgari ilə işləməyə başladınız?
Mən həmişə Bvlgari-ni bəyənirdim, amma heç vaxt onun Yunan kökləri haqqında düşünməmişdim. Romada hər yerdə ilhamı hiss edə bilərsiniz. Bu, bizim “Serpenti through the eyes of ...” adlı ikonik seriya üçün kolleksiyamızı hazırlayarkən necə hiss etdiyimizi izah edir. Biz yüksək səviyyəli ustalıqla hazırlanmış çantalardan ibarət kiçik bir kapsul kolleksiya və Omnia ətiri təqdim etdik. Daha sonra ana oldum. Bundan qısa müddət sonra mənimlə dəridən məmulatlar və aksessuarlar üzrə Yaradıcı Direktor vəzifəsi haqqında müzakirələrə başladılar ki, məncə, bu rol inanılmaz dərəcədə əhəmiyyətlidir. Məncə, biz Bvlgari-ni təkcə estetik baxımdan deyil, həm də dəyərləri və nəyə xidmət etdiyi baxımından tam şəkildə anlamaq üçün kifayət qədər vaxtımız oldu. Bir ideyanı dərindən araşdırdığınız zaman onun qatlarını başa düşməyə başlayırsınız.

Calla kolleksiyası ideyası necə yarandı?
Calla ilə bağlı bir təsvir, onun hekayəsi və Bvlgari-ni ilhamlandıran mozaika döşəmələri ilə qarşılaşdım. Roma Zərgərinin hər bir xətti unikal və nadir məna daşıyır, müxtəlif mədəniyyətlərdən müxtəlif yollarla ilhamlanır. Eyni şey Calla üçün də keçərlidir; bu, Divas’ Dream kolleksiyasının doğulduğu yerdir. Bu motiv, forması baxımından çox Bvlgari-yə məxsus olduğunu düşündüyüm bir şeydir. Serpenti kimi ikonik olmasa da, hansı ki, arxasında onilliklərə dayanan dizayn və ixtira var, mən yenə də onun böyük bir dərinliyə malik olduğuna inanıram.

“Matelassé” tikiş texnikasını mənimsəmək çətin idi?
Biz zərgərlik və sənətdən ilham alırıq və bunu çantaya köçürmək üçün lazım olan riyazi dəqiqliyi həqiqətən öyrənirik. Bu özü bir tədqiqat formasıdır. Yaratdığımız çantaların növləri, həqiqətən, yüksək zərgərlik məhsulunu çanta formasında təqdim edən bir ustalıq səviyyəsini əhatə edir. Çantanı çıxarıla bilən və çevrilə bilən etmək, tamamilə fərqli bir səviyyədə işləmək deməkdir ki, bunu digər lüks markalarda görməzsiniz. Mən həmişə deyirəm ki, Bvlgari çantası sadəcə bir loqolu çanta deyil; bu, ondan daha artıqdır. Serpenti sadəcə bir loqo deyil – bu, bir simvoldur. Onu tutan qadın özünü güclü hiss edir. Bvlgari sadəcə başqa bir lüks marka deyil; bu, bir irsdir. Gündəlik istifadəyə uyğun olmaq və Bvlgari-nin irsinin bir hissəsi olmaq arasında tarazlıq tapmaq tamamilə başqa bir səviyyədir.

Eyni zamanda öz moda brendiniz və Bvlgari ilə işləmək çətindir?
Studiya və atelyem Londondadır, ona görə də səyahət etmək həmişə çətindir. Evdə kiçik bir uşağım olduğu üçün vaxtımı mümkün qədər yaxşı idarə etməyə çalışıram. Milan-da olduğum zamanın çoxu ailəmə yönəlib, Florensiyada isə vaxtımı Bvlgari-yə həsr edirəm. Öz markamı artıq 17 ildir idarə edirəm, buna görə də güclü bir təməl və yaxşı təşkil olunmuş struktur mövcuddur. Komandama güvənirəm və şəhərdə olmadığım zaman biz uzaqdan işləyirik.

Bvlgari ilə ümumi cəhətləriniz nələrdir?
Bvlgari həmişə fərqli istinadları bir araya gətirərək yenilikçi, zamansız və inanılmaz dizayn bütövlüyünə malik bir şey yaratmağın alkimyası olub. Məncə, Bvlgari ilə əlaqəm mədəniyyətə, sənətə və elə İtaliyaya olan sevgimdən qaynaqlanır. Məncə, İtaliya və Yunanıstan çox oxşardır, çünki belə dərin və zəngin tarixə malik olan çox az sivilizasiya var.

Serpenti çantanız haqqında danışın. İlan başlı çantalardan ibarət başqa bir kolleksiya planlayırsınız?
Mən zərgərlikdə və çantalarda Serpenti-ni sevirəm. Bvlgari ilə ilk əməkdaşlığım zamanı mənim ideyam Serpenti-ni hər formada qeyd etmək idi. Niyə Serpenti sadəcə bir çanta üçün bağlama olmalıdır? Niyə bütün Serpenti hərəkətini, hətta bir tutacaq kimi qeyd etməyək? Mənim Serpenti çantam məhz belə doğuldu. Biz həmçinin Serpenti başı yaratdıq ki, onun nə qədər ikonik olduğunu vurğulayaq. Dünyada çoxlu Serpenti var, amma Bvlgari-nin Serpenti-si sanki Serpentilər Kraliçası və Kralıdır. Hər dəfə əla bir ideya olanda biz həmişə Serpenti-ni düşünürük.

İdeal gününüzü necə təsvir edərsiniz?
Ən ideal günü seçməli olsaydım, bütün günü oğlum Maykl ilə keçirmək olardı. Düşünürəm ki, təkcə bir mükəmməl günü seçmək mümkün deyil; bu, məqamdan və özünüzü necə hiss etdiyinizdən asılıdır. Məsələn, hazırda gərgin Moda Həftəsindən sonra ailəmlə olmağa və başqa heç nə haqqında düşünməməyə ehtiyacım var. Çox şanslıyam ki, sabah Londona gedirəm və onlar mənimlə görüşmək üçün gəlirlər. Biz bir həftəni birlikdə keçirəcəyik. Buna görə də, mənim üçün sabah ideal gündür, çünki həyat yoldaşım və oğlumla görüşəcəm.

Bvlgari sadəcə başqa bir lüks marka deyil; bu, bir irsdir.