Uğurlu dəb sahibkarı Gülnar Rüstəmova, cəsur İspan markası Desigual-ı Bakıya gətirərək yerli dəb səhnəsinə yeni bir rəng və fərdilik dalğası təqdim etdi. Bu müsahibədə o, öz baxışını necə rəngarəng bir məkana çevirdiyi və cəmiyyəti daha parlaq və cəsarətli üslubları mənimsəməyə necə ruhlandırdığını bölüşür.
Gülnar, dəb sənayesindəki yolunuz həqiqətən də ilhamvericidir. İlk addımlarınız nələr idi və bu yolda sizi həvəsləndirən mentorlar və ya mənbələr kimlər olub?
Hər şey 2017-ci ildə onlayn biznes qurmaq qərarına gəldiyim zaman başladı. Əsasən böyük tələbat olan çantaların fotolarını paylaşır və sifarişlərini qəbul edirdim. Zamanla məhsullara maraq artdı və mən bu işdə böyük potensial olduğunu gördüm. Proses məni ruhlandırırdı; sıfırdan bir şey yaratmağı və qurmağı sevirəm. Bir gün, xaricə - həyat yoldaşımın yanına səfər etməzdən əvvəl, güzgüyə “Mən bir milyon qəbul edirəm” yazdım. Bu yanaşma çox təsirli oldu: onlayn satışların nəticələrini həyat yoldaşıma göstərdim və o, birbaşa markayla əlaqə saxlamağı tövsiyə etdi. Bu, asan deyildi – markayla əlaqə qurmaq üçün çox vaxt sərf etdik, amma nəhayət hər şey yoluna düşməyə başladı. Həyat yoldaşım həmişə məni dəstəkləyir və ruhlandırır, hətta çətin anlarda belə irəliləməyimə kömək edir.
Karyeranızın hansı mərhələlərində peşəkar inkişafınız üçün ən əhəmiyyətli dəyişikliklər baş verdi?
Peşəkar inkişaf mənə tədricən, təcrübə qazandıqca gəldi. Bir nöqtədə, artıq işimizdə yüksək səviyyəyə çatdığımızı anladım. Mağazanı yeni açmağa başladığımız, təmir işləri apardığımız və ilk malları qəbul etdiyimiz vaxtlarda başa düşdüm ki, bu, artıq sadəcə bir təcrübə deyil – bu, uğurla inkişaf etdirdiyimiz əsl bir biznesdir. Əvvəldən özümə inanırdım və bilirdim ki, mütləq uğur qazanacağıq. Mən əminəm ki, insanın müəyyən sahədə tam peşəkar təcrübəsi olmasa belə, onun yanaşması çox önəmlidir. Əgər insan hər bir işə peşəkarlıq və fədakarlıqla yanaşırsa, uğur qazanacaq və peşəkar inkişaf qaçılmaz olacaqdır.
Məqsədim - müştərilərimizin qarderoblarına parlaqlıq gətirmək və adi qara rəngdən uzaqlaşmaqdır.
Desigual rəngarəng dizaynları və dəb sahəsinə unikal yanaşması ilə tanınan bir markadır.
Sizi xüsusi olaraq bu markaya cəlb edən nə idi və bu markanı Bakıya gətirmək qərarınızı müəyyən edən əsas amillər hansılar idi?Bu markanı seçməkdə məqsədim müştərilərimizin qarderoblarına parlaqlıq gətirmək və adi qara rəngdən uzaqlaşmaq idi. Bu İspan markası bizi öz rəngarəng enerjisi, fərqli dizaynları və uyğun qiymətləri ilə fəth etdi. Mən istədim ki, dəbli geyimlər hər kəs üçün əlçatan olsun. Müştərilərin necə məmnun olduğunu görmək xüsusilə sevindiricidir: “Nəhayət ki, bizdə də belə bir şey var!” 50-60 yaşlarında olan qadınlar parlaq geyimləri seçməkdən məmnundurlar və mən istəyirəm ki, gənc qızlar da özlərini rənglər vasitəsilə ifadə etməkdə daha cəsarətli olsunlar. Axı geyim insanın əhval-ruhiyyəsinin və daxili vəziyyətinin əksidir.
Bakıda Desigual-a ilkin münasibət necə idi və auditoriyanın marağını dərhal cəlb edə bildinizmi?
Mağazanı ilk açdığımızda əsasən markanı artıq tanıyanlar bizi ziyarət edirdilər. İnsanlar çeşidimizi bəyəndilər və xüsusilə başlanğıc mərhələdə çoxlu müsbət rəylər aldıq. Bu, bizi ruhlandırırdı və doğru yolda olduğumuza əminlik verirdi.
Qlobal bir marka olan Desigual-ı Bakı kimi yeni bir bazara təqdim edərkən sizin üçün ən çətin nə oldu və bu çətinlikləri necə aradan qaldırdınız?
Ən çətin məqam markayla danışıqlar aparmaq və onlarla ortaq dil tapmaq idi, xüsusilə də başlanğıc mərhələdə. Onlar nə bizi, nə də ölkəmizi tanıyırdılar və onlarla əlaqə qurmaq olduqca çətin idi. Onların diqqətini çəkmək üçün çox çalışdıq və dəfələrlə əlaqə saxlamağa cəhd etdik. İşimizin nəticələrini onlara göstərməyə başladığımızda isə çox məmnun oldular. Mağazanın dizaynı və bütün detallarla bağlı razılaşmaq da xüsusilə çətin idi, lakin bütün çətinliklərə baxmayaraq, öhdəsindən gəldik. Hər dəfə özümüzə “Biz bacardıq!” deyirdik və irəliyə doğru addımlayırdıq. Sonda, məqsədimizə nail olmağımız iradəmizin və əzmkarlığımızın nəticəsidir və indi hətta kişilər üçün xəttimiz və FW kolleksiyamız da var.
50-60 yaşlarında olan qadınlar parlaq geyimləri seçməkdən məmnundurlar və mən istəyirəm ki, gənc qızlar da özlərini rənglər vasitəsilə ifadə etməkdə daha qətiyyətli olsunlar.
Şirkətin Bakıdakı lansmandan hansı gözləntiləri var idi?
Əvvəlcə, bəlkə də, bizə skeptik yanaşırdılar və xüsusi bir gözləntiləri yox idi. Lakin zamanla hər şey yoluna düşdükcə, uğurlarımızı tədricən onlarla paylaşdıq. Hər dəfə onlar sevinir, təəccüblənir və “Vau!” dedilər. Düşünürəm ki, bizdən bunu gözləmirdilər. Hətta indi belə, onlar tədbirlərimizin və mağazada baş verənlərin video hesabatlarını paylaşmağımızı xahiş edirlər, çünki bu, onları maraqlandırır. Onların diqqətini qazana bildiyimizi hiss etdik və indi mağazada baş verən hər bir anı bilmək istəyirlər. Uğurlarımız hər dəfə onlar üçün həqiqi bir sürpriz olur. Əgər əvvəl çox böyük gözləntiləri yox idisə, indi bizdən yüksək ümidləri var: onlar inanırlar ki, bu markanı Bakıda uğurla inkişaf etdirə və növbəti səviyyəyə qaldıra bilərik.
Bizə Desigual-ın Bakıdakı gələcək planlarından danışın. Paylaşa biləcəyiniz maraqlı layihələr və ya əməkdaşlıqlar varmı?Gələcək üçün əsas məqsədim yerli dizaynerlərlə əməkdaşlıqlar yaratmaqdır. Bildiyiniz kimi, Desigual-ın müxtəlif şəhərlərin adları ilə geyimləri çoxdur və mənim belə bir ideyam yarandı: Şuşa, Laçın və digər şəhərlərimizin adları ilə T-shirt xətti təqdim etmək. Bu ideyanı gerçəkləşdirmək həqiqətən çox istəyirəm, baxmayaraq ki, nə qədər vaxt alacağını və mümkün olub-olmayacağını hələ bilmirəm. Əlbəttə, digər məqsədim genişlənməkdir – yeni filiallar və mağazalar açmaq. Əminəm ki, biz bunu həyata keçirə və Desigual brendini Bakıda uğurla inkişaf etdirə bilərik.
Onlar markanı Bakıda uğurla inkişaf etdirə və növbəti səviyyəyə qaldıra biləcəyimizə inanır.